Monday 28 March 2011

Greek and Geek

Αυτό το μήνα βρίσκομαι σε αναβρασμό. Κρατάω ανάποδα την ομπρέλα μου για να μαζέψω όσες ιδέες μου βρέχει, τρέχω μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας, σκοντάφτω στα ξυλοτουβλάκια του Α., στέλνω άπειρα emails στη νέα μου συνεργάτιδα (πληροφορίες σε πολύ άμεσο post), και φυσικά "σερφάρω" σε αυτόν τον τόπο που μαγικά συνδυάζει το μέσα με το έξω.
Σε αυτούς που με γνωρίζουν, είναι επίσημο πια οτι είμαι GEEK. Παντρεύτηκα geek, τα λάπτοπ μας αγαπιούνται και αυτά, και ενώ εκείνος προγραμματίζει κυριολεκτικά, εγώ προγραμματίζω (εκτός απο όλο το σπίτι μας), το αύριο. Επίσης γνώριμο χαρακτηριστικό μου είναι η μελλοντο-αγάπη μου. Κυρίως στρέφομαι προς το μέλλον και εξιτάρομαι με αυτό που ΘΑ είναι, που θα μπορούσε να είναι και που δεν είναι ακόμα. Φυσικά αυτό είναι ολίγον τι ηλίθιο αν θέλω να κάνω μια μικρή αυτοκριτική αφού δίκιο έχει ο Ζορμπάς (ζήσε το τώρα) και όχι εγώ. Απο την άλλη, αν δεν οραματιστείς το αύριο, περιορίζεις ιδιαίτερα τον εαυτό σου....
Άλλο γνώριμο χαρακτηριστικό μου είναι το έντονο ενδιαφέρον μου να υπηρετήσω τα γυναικεία. Να ψάξω, να καταλάβω, να συγκεντρώσω, να εκφράσω και να υποστηρίξω αυτό που είμαστε.
Φυσικά όλα αυτά συγκλίνουν κάπου.
Θεωρώντας λοιπόν οτι το ίντερνετ είναι ένας πολύ καλός χώρος ανοίγματος του μυαλού, επικοινωνίας και αλλαγής, θα πάρω το ιντερνετικό μου WomenSpace υπο μάλης και θα πάω να το μοιραστώ με άλλα Geek Girls στο GGD (Geek Girls Dinners) αυτή την Πέμπτη 31/3 www.ggd.gr. Όσες "πιστές" προσέλθετε, θα χαρώ να γνωριστούμε.

No comments:

Post a Comment